PAP

De persoonlijke leerdoelen waar je aan wilt gaan werken zijn nog niet tijdsgebonden en geven nog niet weer welke middelen je gaat inzetten.
Door ze uit te zetten in de tijd en te koppelen aan deadlines en in te zetten middelen (wanneer wil ik deze competentie bezitten). ontstaat een activiteiten plan.


Competentie 1
Solidworks vaardigheden/kennis verbeteren


Formuleer welke activiteiten je moet ondernemen om je leerdoel te bereiken.
Zoveel oefenen met Solidworks.
Uitvoeren tutorials
Bekijken film tutorials en nabouwen
Out- of the box denken.
Agendeer wanneer bepaalde activiteiten gegeven worden (les, college, workshop etc).
Het oefenen met Solidworks zal vooral plaats gaan vinden thuis.  
Plan alle activiteiten in de tijd, die je moet ondernemen om aan de geagendeerde activiteit deel te nemen.
Gedurende het blok zal ik vooral thuis gaan oefenen met Solidworks.
Bouw controle momenten in om te toetsen waar je staat. Dit kun je eventueel samen met je begeleider afstemmen.
Gedurende dit blok zal ik gaan bekijken welke voorderingen ik heb gemaakt op het gebied van Solidworks.
Zie zelfbeoordeling voor het resultaat
Competentie 2
Vaardigheden/kennis arduino verbeteren

Formuleer welke activiteiten je moet ondernemen om je leerdoel te bereiken.
Zoveel mogelijk lezen over arduino.
Testen en oefenen met programmeren arduino.
Bekijken verschillende filmpjes over programmeren arduino.
Agendeer wanneer bepaalde activiteiten gegeven worden (les, college, workshop etc).
Tijdens de les van de arduino wil ik mijn kennis verbeteren. Verder zal ik vooral gaan proberen om er mee te oefenen in het project. Het bekijken van filmpjes zal vooral thuis gaan plaats vinden.
Plan alle activiteiten in de tijd, die je moet ondernemen om aan de geagendeerde activiteit deel te nemen.
Tijdens de lessen zal ik me op deze activiteit gaan richten. Verder zal ik het huiswerk voor deze les maken. En zal het oefenen vooral gedurende het project plaats vinden. Verder zal het kijken van filmpjes over arduino voor het grootste gedeelte thuis plaats vinden.
Bouw controle momenten in om te toetsen waar je staat. Dit kun je eventueel samen met je begeleider afstemmen.
Gedurende het blok zal ik gaan bekijken hoe ik mezelf heb ontwikkeld op het gebied van arduino. Verder zal ik mij voorgang bijhouden op mij blog.
Zie zelfbeoordeling voor het resultaat 

Competentie 2
Presenteervaardigheid.

Formuleer welke activiteiten je moet ondernemen om je leerdoel te bereiken.
Zoveel mogelijk presenteren.
Mijn kennis en vaardigen op het gebied van presenteren verbeteren door middel van feedback.
Vragen naar meningen van mijn medestudenten en docenten.
Agendeer wanneer bepaalde activiteiten gegeven worden (les, college, workshop etc).
Tijdens de presentatiemomenten wil ik zoveel mogelijk oefenen om deze competentie te verbeteren. Verder zal ik om feedback vragen en mezelf op deze punten proberen te verbeteren.
Plan alle activiteiten in de tijd, die je moet ondernemen om aan de geagendeerde activiteit deel te nemen.
Tijdens de presentatiemoment zal ik me op deze competentie gaan richten.
Bouw controle momenten in om te toetsen waar je staat. Dit kun je eventueel samen met je begeleider afstemmen.
Aan het einde van het blok zal ik gaan bekijken hoe ik mezelf heb ontwikkeld op dit vlak. Mijn ervaringen zal ik delen door middel van mijn blog. Ook zal ik vragen om feedback en mezelf op deze punten proberen te verbeteren.
Zie zelfbeoordeling voor het resultaat 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten